مقالات, فروش فلزات

تامین‌کننده ورق مس مناسب برای پروژه شما و 2 دلیل برای خرید از آن، از کجا ورق مس تهیه کنیم؟

ورق مسی

مس یکی از پرکاربردترین عناصر فلزی روی کره زمین است. حتی تمایز یک رنگ قرمز متمایل به طلایی منحصر به فرد را در فرم خالص به دست می آورد. این فلز می تواند با سایر عناصر فلزی ترکیب شود و آلیاژ قوی تری تشکیل دهد. بنابراین می تواند در طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد. چکش‌خواری ذاتی و ویژگی‌های فیزیکی شگفت‌انگیز آن مس را به بهترین انتخاب برای اکثر صنعتگران، طراحان صنایع دستی، معماران و حتی سازندگان جواهرات برای پروژه‌های مختلف تبدیل کرده است.

تامین‌‌کننده مس در ایران با توجه به ذخایر ارزشمند مس در کشورمان بسیار زیاد است. چه روی یک پروژه کوچک کار می‌کنید و یا برنامه‌ریزی می‌کنید که یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنید. در اینصورت شما ممکن است نیاز به استفاده از منابع فلزی داشته باشید بنابراین لازم است تامین‌کننده مس مناسب را پیدا کنید و یا با آن‌ها شریک شوید. متاسفانه با وجود بسیاری از تامین کنندگان فلز یافتن فردی که قادر به حمایت از نیازهای شما باشد ممکن است سخت باشد. در اینجا چند نکته برای انتخاب محل خرید ورق های مسی، لوله‌ها و مواد دیگر برای پروژه شما آورده شده‌ است.

سیم مسی
سیم های مسی

یک تامین کننده ی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای مشتریانی که تخصص و تجربه ی کافی را ندارند پیدا کردن یک تامین‌کننده مس قابل‌ اعتماد بسیار آسان تر از پیدا کردن بهترین مواد اولیه خواهد بود. بنابراین لازم است برای انتخاب یک تامین کننده مس مناسب تحقیقات لازم را انجام دهید. شما حتی می‌توانید از تامین‌کنندگان مس مشاوره بگیرید درباره اینکه چه چیزی می‌تواند برای پروژه شما بهتر باشد. آن‌ها ممکن است گزینه هایی را به شما پیشنهاد کنند که هم بتوانید مواد مورد نیاز خود را تامین نمائید و هم قیمت مناسبی داشته باشند.

1-تجربه گسترده

بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که به طور کامل، قادر به برآورده کردن نیازهای مشتریان خود هستند که به راحتی می‌توان تشخیص داد که آیا آن‌ها واقعا می‌توانند به وعده خود عمل کنند یا نه. فقط کافی است بپرسید چند سال است که در این حرفه مشغول به کار هستند؛ چندین سال تجربه کار در یک حوزه ممکن است لازم است. به خاطر داشته باشید زمانی که تامین مواد فلزی و مصالح ساختمانی مد نظر شما باشد هر چقدر یک شرکت سابقه فعالیت بیشتری داشته باشد، احتمال خطای آن کمتر است. توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت امکان تامین‌کننده ای را انتخاب کنید که بیش از چند دهه تجربه در این زمینه داشته باشد.

تامین‌کننده مس در ایران شرکت های بزرگ و معتبر هستند. خرید و فروش مس در این شرکت ها با توجه به منابع چشمگیر فلز مس در کشورمان از رونق خوبی برخوردار است. ناگفته نماند که قیمت مس هم بر شرایط تامین‌کننده مس موثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلزات این مقاله پیشنهادی سایت بازار فلز را نیز مطالعه کنید:

2-فهرست کامل

بیشتر تامین کنندگان مس که برای دهه‌ها کار می‌کنند قادر به فراهم کردن یک انتخاب مناسب از منابع فلزی هستند. اگر شما به ورق، میله‌ها یا لوله‌های مسی نیاز دارید این شرکت ها باید قادر به ارائه آن باشند. برای طرح‌های بسیار خاص تامین کننده راه‌ حل سفارشی سازی را در اختیار شما میگذارد. البته این امر تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که تامین‌کننده مس یک شبکه گسترده از تولید کنندگان و توزیع کنندگان داشته باشد.

اشکال مختلف فلز مس
اشکال مختلف فلز مس

3-خدمات جانبی

بهترین عرضه‌کننده نه تنها بهترین محصولات با کیفیت را ارائه می‌دهد بلکه برای انجام راه‌ حل‌های دیگر که ممکن است برای پروژه شما نیاز باشد آماده است. برای مثال اگر شما به polishing فلزی، shearing، برش waterjet یا ساخت فلز نیاز دارید آن‌ها باید امکانات انجام آن را داشته باشند. اگر نیاز به سفارش مقادیر انبوه داشته باشید باید آماده باشند تا نیازهای شما را برآورده کنند.

4-تخصص

در حالی که این یک امتیاز برای یک فروشنده است تا تقریبا همه نوع فلز در فروشگاه خود داشته باشد تامین کنندگان باید از تخصص خاصی برخوردار باشند که خریداران بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال تامین کنندگان باید در زمینه فلزات آهنی، آلیاژهای مس مانند برنج و برنز تخصص داشته باشند. این ها عناصری هستند که به احتمال زیاد در پروژه شما به آن نیاز دارید.

تامین‌کننده مس در ایران

تامین‌کننده مس در ایران شامل شرکت های بزرگ و کوچکی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. برای اینکه بتوانید یک تامین‌کننده مس مناسب را برای تامین مس مورد نیاز پروژه های خود بیابید لازم است که ابتدا با انواع محصولات مسی و ویژگیهای آنها آشنا شوید. در این قسمت به بررسی تعدادی از محصولات اصلی تولید کنندگان مس در ایران پرداخته ایم.

  • تولید کاتد مس

در برخی از شرکت های ایرانی تولید کاتد مس به روش تانک بیولیچینگ تولید می شود. بر اساس این روش کاتد مس با استفاده از میکرو ارگانیسم های گرمادوست در محلول اسیدی و از طریق انحلال کنسانتره مس سولفیدی تولید می گردد.

  • تولید کویل مسی

تامین‌کننده مس در ایران از روش هایی مانند (UP CAST) CAST & DRAW که یکی از پیشرفته ترین روش تولید لوله مسی در دنیاست استفاده می کند. استفاده از این روش برای تامین‌کننده مس بسیار مقرون بصرفه است.

  • تولید کلاف مسی

کلاف مسی نیز در بسیاری از شرکت های ایرانی تولید کننده مس به روش (UP CAST) CAST & DRAW تولید می گردد.

  • تولید شاخه لوله مسی

تولید شاخه لوله مسی به روش (UP CAST) CAST & DRAW به عنوان یکی از روشهای پیشرفته تولید لوله مسی باعث کاهش فرآیند تولید لوله شده و در نتیجه قیمت تمام شده کالای شرکت ها را کاهش می دهد.

تولید انواع ورق و تسمه مسی

یک تامین‌کننده مس باید قادر به تامین انواع محصولات مسی باشد. در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگیهای ورقه و تمسی مسی که با آلیاژهای مختلفی تولید شده اند می پردازیم.

این محصول دارای هدایت الکتریکی و حرارتی خوبی است و در تأسیسات الکتریکی کاربردهای ویژه ای دارد.

ورق و تسمه مسی با آلیاژ DHP & DLP

این محصول مقاومت بالایی دارد. از دیگر ویژگیهای این محصول قابلیت جوشکاری مناسب آن است. این نوع ورق و تسمه مسی بیشتر در صنایع برودتی-حرارتی و صنایع تهویه مطبوع کاربرد دارد.

  • ورق و تسمه مسی با آلیاژ CuSn

ورق و تسمه مسی با این نوع آلیاژ متشکل از قلع ۰٫۱۲ تا ۰٫۱۸ درصد وزنی قلع است. همچنین خواص مکانیکی خود را تا دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد حفظ کرده و در ساخت پره های رادیاتور خودرو کاربرد زیادی دارد.

تولید تسمه و ورق برنجی

  • تسمه و ورق برنجی

شرکت های ایرانی علاوه بر تولید انواع ورق و تسمه مسی، انواع ورق و تسمه برنجی را نیز به بازار عرضه می کنند. محصولات نوردی برنجی به صورت ورق و تسمه با آلیاژهای مختلف عرضه می شوند. تعدادی از انواع ورق و تسمه برنجی که با آلیاژهای مختلف تولید شده اند را در این قسمت معرفی کرده ایم:

ورق و تسمه برنجی با آلیاژ ۶۳B:

این محصول به دلیل بالا بودن مقدار روی در آن و استحکام بالا برای برش و پانچ مناسب است.

ورق و تسمه برنجی با آلیاژ ۶۵B:

این گروه از محصولات در تولید قطعات خودرو مخصوصا رادیاتور سازی کاربرد زیادی دارند.

لوله های مسی
انواع ورق و تسمه ی برنجی

جمع بندی

تامین‌‌کننده مس در ایران شرکت های بزرگ و کوچکی هستند که در زمینه تولید و تامین انواع فلزات از جمله مس فعالیت دارند. در این مقاله به بررسی ویژگیهایی پرداختیم که یک تامین‌‌کننده مس مناسب باید داشته باشد. اگر شما هم به دنبال تامین‌‌کننده مس مناسب هستید توصیه ما به شما عزیزان این است که به یکی از به تامین کنندگان معتبربازار یعنی بازار فلز اعتماد کنید. بازار فلز به عنوان یک تامین‌‌کننده مس مفتخر است که با تجربه سالها فعالیت در زمینه تامین فلزات از جمله مس محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تامین‌‌کننده مس با بازار فلز در ارتباط باشید.

سوالات متداول:

یک تامین کننده ی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

1-تجربه گسترده
2-فهرست کامل
3-خدمات جانبی
4-تخصص

چگونه میتوان از قیمت ورق مس اطلاع پیدا کرد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تامین‌‌کننده مس و اطلاع از قیمت ها با بازار فلز در ارتباط باشید.

author-avatar

درباره بازارفلز رحیمی

بازارفلز رحیمی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های محله پامنار مرکز خرید و فروش فلزات رنگین در ایران است. آقای رحیمی بنیان گذار آن است و از حدود 30 سال است تجربه خرید و فروش فلزات رنگین مسی و برنجی را دارد. یکی از قدیمی ترین نماینده های باهنر کرمان در تهران است.https://maps.app.goo.gl/fFL99GKaod39igy57

دیدگاهتان را بنویسید