استفاده از فلزات

نوار طلایی و 4 کاربرد آن در ظروف لوکس

نوار طلایی و انتخاب و استفاده از آن در ظروف لوکس در منزل و یا محیط کار نشان دهنده ی ذوق و هنر اشخاص است. امروزه تنوع در ظروف پذیرایی و یا لوازم دکوری بسیار زیاد است. اکثر اوقات افراد برای سرو شیرینی، آجیل، شکلات و … ترجیح می دهند از ظروف شیشه ای شیک  با طرح های خاص استفاده کنند. چون روی میز پذیرایی زیاد به چشم می آید.

تی بگ های شیشه ای به همراه نوار طلایی رنگ زیبایی که اطراف خود دارند زیبایی بی نظیری دارند. اگر از این باکس ها به طور خلاقانه ای در دکوراسیون منزل استفاده شود، می تواند بسیار چشم نواز باشد. این نوع باکس های لوکس در سایز و مدل های گوناگونی تولید می شوند.

نوار طلایی (2)

جا دستمال کاغذی شیشه ای با نوار طلایی

نوار طلایی رنگ موجود در اطراف باکس ها به زیبایی باکس ها می افزاید. غالب این نوارهای فلزی طلایی رنگ از جنس ورق برنج و یا  ورق مس می باشند. که با توجه به مقدار فلز برنج و مس ممکن است رنگ یا جنس آن متفاوت باشد. همانطور که می دانید فلز برنج رنگ طلایی بسیار زیبایی دارد که موجب درخشش بیشتر این باکس ها می شود. با توجه به خواص خاص و منحصر به فردی که فلز برنج دارد آن را برای ساخت این نوع ظروف مناسب نموده است.

این نوع تی بگ ها به عنوان یک وسیله ی تزیینی زیبا می تواند محیط کار یا منزل شما را زیباتر جلوه دهد. در این مقاله شما را با انواع، کاربرد و نحوه ی استفاده از  تی بگ های تزیینی ساخته شده از شیشه و نوار طلایی برنجی آشنا خواهیم کرد:

باکس شیشه ای تزیینی با نوار طلایی رنگ چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد؟

باید بدانید که در گذشته های دور کشورهای اروپایی غالبا از جعبه های مخصوص برای نوشیدنی های خود استفاده می کردند. مثلا آنها چای و یا دمنوش های خود را درون جعبه های ساخته شده از جنس چوب و … قرار می دادند و برای پذیرایی کردن از مهمانان آن را سر میز پذیرایی جا می دادند. امروزه این باکس های چوبی جای خود را به باکس های شیشه ای داده و زیبایی بی نظیری را به محیط القا می کنند. شفافیت و درخشندگی این جعبه ها می تواند محیط را بسیار شیک و مجلل کند.

تراریوم شیشه ای فلزی با نوار طلایی زیبا

تراریوم شیشه ای فلزی با نوار طلایی زیبا

امروزه استفاده از تی بگ ها و باکس های شیشه ای با نوار طلایی رنگ بسیار باب شده است. از این تی بگ ها می توان به عنوان جعبه ی دستمال کاغذی، ظروف تراریوم، باکس نگهداری جواهرات، باکس لوازم آرایشی، به عنوان ظرف پذیرایی از مهمان و … استفاده نمود. پس کاربرد این نوع ظروف باکس مانند بسیار زیاد است. این نوع باکس ها در دکوراسیون داخلی نقش بسیار موثری می توانند داشته باشند.

اگر از باکس های تقسیم شیشه ای خریداری کردید می توانید مخلفات پذیرایی از مهمان مثل قند، نبات، پولکی و … را در هر کدام از قفسه های کوچک به صورت جداگانه قرار دهید مثل شکل زیر:

باکس شیشه ای با نوار طلایی

باکس شیشه ای با نوار طلایی

و یا اینکه با قرار دادن چای کیسه ای ، دمنوش، قهوه، انواع آجیل ها و … فضای زیبا و خاصی را به وجود بیاورید که حتی مهمان نیز به وجد بیاید و لذت ببرد. قرار دادن این نوع ظروف روی میز ناهار خوری یا دراور اتاق زیبایی بی نظیری را به محیط منتقل می کند. کافیست عناصر محیط را به خوبی با هم ست کنید، تا هارمونی خوبی ایجاد شود.

تا اینجا با نوار طلایی و نوار طلایی برنجی آشنا شدید. همانطور که گفتیم این نوارها در ظروف شیشه ای تزئینی و لوکس کاربرد زیادی دارند. نوار برنجی هم یکی دیگر از این نوارهاست که کاربردهای زیادی دارید. اگر علاقه مند هستید که در مورد نوار برنجی بدانید مطالعه مقاله سایت را با عنوان نوار برنجی و ۳ کاربرد آن در ظروف و لوازم تزئینی مدرن، شیک و لوکس! از دست ندهید.

آیا باکس های شیشه ای با نوار طلایی برنجی می توانند بهداشتی باشند؟

این نوع باکس ها مطابق با اصول استاندارد جهانی ساخته می شوند و کاملا بهداشتی و تمیز هستند.

دسته ای از این باکس ها درب های شیشه ای داشته و به خوبی بسته می شوند و از نفوذ باکتری و ویروس و … به خوبی جلوگیری می کنند. از آنجا که در ساخت این نوع لوازم از شیشه ها و نوار طلایی با کیفیتی استفاده می شود ماندگاری بالایی دارند و تا سالیان سال می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

باکس های تی بگ محفظه های تمیز و شیکی هستند که از نظر بهداشتی نیز تمیز و مناسب اند. این نوع باکس های شیشه ای برای سازماندهی به انواع مواد دمنوش یا خشکبار می توانند استفاده شوند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد سایز و شکل این نوع ظروف بسیار متنوع خواهد بود. مثلا برخی از این باکس ها طوری طراحی شده اند که می توانند فضای زیادی را در اختیار اشخاص قرار دهند. مثلا می توان از آن ها به عنوان زیر لیوانی و یا جا قاشق چای خوری و … استفاده نمود.

اگر از این جعبه ها به عنوان تی بگ نگهداری چای یا دمنوش استفاده می کنید باید بدانید که طراحی این نوع باکس ها به گونه ای است که تا مدت ها عطر و بوی چای کیسه ای یا دمنوش به خوبی حفظ خواهد شد. از طرف دیگر با قرار دادن این مواد درون این ظروف، عطر و بوی محصولات خوراکی با هم ترکیب نمی شوند.

استفاده از باکس های شیشه ای با نوار طلایی رنگ زیبا نشان دهنده ی ظرافت تمیزی و خوش سلیقه بودن خانم خانه است. این نوع جعبه ها نشان می دهد که شما سلیقه ی خاص و منحصر به فردی دارید.

مطلب مرتبط: نوار آب‌بندی

با مراجعه به سایت های معتبر و یا فروشگاه های لوازم دکوری می توانید از این نوع ظروف بسیار شیک و مناسب خریداری نمایید. کیفیت این لوازم با توجه به هزینه ای که برای آن می پردازید بسیار معقول و مناسب است.

این نوع ظروف از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و نوارهای آن از جنس فلزاتی چون برنج، مس، نقره و … است. با توجه به ترکیبات استفاده شده در تولید این ظروف قیمت ها می توانند متغیر باشند. دسته ای از این باکس ها دارای قفل اند، باکس های قفل دار غالبا برای نگهداری اشیا قیمتی نظیر طلا و جواهرات سازمان یافته اند.

اشکال هندسی منظم و زیبایی که برخی از این ظروف شیشه ای دارند موجب شده است که محبوبیت این نوع ظروف بسیار زیاد باشد. برخی دوست دارند سنگ ها و یا مجسمه های سنگی زیبای خود را با قرار دادن در این نوع جعبه ها زیباتر جلوه دهند.

ظرف تزیینی زیبای برنجی

ظرف تزیینی زیبای برنجی

منابع

https://www.metalsupermarkets.com/difference-between-copper-brass-bronze

author-avatar

درباره بازارفلز رحیمی

بازارفلز رحیمی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های محله پامنار مرکز خرید و فروش فلزات رنگین در ایران است. آقای رحیمی بنیان گذار آن است و از حدود 30 سال است تجربه خرید و فروش فلزات رنگین مسی و برنجی را دارد. یکی از قدیمی ترین نماینده های باهنر کرمان در تهران است.https://maps.app.goo.gl/fFL99GKaod39igy57

دیدگاهتان را بنویسید